
Tässäpä eräs päivän ruokani.

Tässä syy, miksi ei tällä hetkellä oikein ruokien kuvaaminen ole ollut ajankohtaista (=katkarapukeittoa pussista).

Viime viikolla panostin ja tein munakasta...
Päällä tomaattai, kurkkua, oliivia, jalapenoja, kylmäasavukinkkua ja kermaviilikastiketta.
Mutta tähän tulee muutos ihan piakkoin. =) Nyt jo viikonloppuna panostin taas kaikkeen muuhun kuin opiskeluun, eikun siis piti sanomani, että panostin ruuan valmistamiseen.
Enää tarvii vain saada kuvia omalle koneelle.
Kommentit