Sossu haastoi minut kertomaan teille valittuja faktoja minusta.

Säännöt:
1. Linkitä henkilö, joka haastoi sinut.
2. Kirjoita säännöt blogiisi.
3. Kirjoita kuusi sattumanvaraista asiaa itsestäsi.
4. Haasta kuusi henkilöä postauksesi lopussa ja linkitä heidät.
5. Kerro kaikille haastamillesi henkilöille haasteesta ja jätä heille viesti heidän blogeihinsa.
6. Ilmoita haastajallesi, kun olet vastannut haasteeseen.

Ja tästä tulee.

1. Olen vakaasti päättänyt oppia ohjelmoimaan.
Se on totta naurakaa vaan. Kolmas kurssi jo menossa yliopistolla (olio-ohjelmoinnin pk). Tutut tietävät että rakastan tietokonetta (tai tietokoneita), monista syistä. Monet tutut varmasti myös yliarvioivat minun tietokoneenkäyttötaitoni, joten nyt olen päättänyt, että saavutan tason, jolla muut kuvittelevat minun olevan.

2. Kotonani Turussa vetää niin paljon, että hyvä ettei verhot hulmua siinä viimassa.
Parvekkeeni ovi ei ole kuullutkaan tiivisteistä (tai tiivisti isä sitä kun muutin, mutta silti tuuli puhaltelee raoista). En vain saa soitettua kellekään, että "voitteks tulla jeesaan". Myöskään keittokomeron ja huoneen patterit eivät toimi :D (viihdyn siksi tosi hyvin vaatehuoneessa ja kylppärissä). Illalla kääritään sitten peiton päälle huopaa :D 

3. Kun on kova ikävä, suunnittelen jo maanantaina tai tiistaina mitä syödään Esan kanssa viikonloppuna.
Minä kovempi ikävä, sen erikoisemmat, rasvaisemmat ja vaativammat herkut. 

4. Pelkään, että alan itkeä luentosalin edessä, kun saan kandini esitettyä.
En varsinaisesti pelkää esiintymistä, mutta koska aihe on todella läheinen, rankka ja vaativa, se saattaa purkautua kyynelinä.

5. Pehmolelut ovat parhaita.
Tämähän kävi siis ilmi jo joulukuussa. Popula lisääntyi jouluna yhdellä yksilöllä. Pehmokoiralla, joka sai nimeksi Wuffel III.

6. Vaikka tykkään laittaa ruokaa, olen tosi huono "kotiruuissa".
En tosin tiedä, miten se nykyään määritellään, meinaan tuo "kotiruoka". Mutta nyt tulee tunnustusta tähän loppuun. Olen tehnyt kerran lihamakaronilaatikkoa, kaksi kertaa perunamuusia ja kaksi kiusausta (kinkku kerran ja lohi kerran). Tämä on jopa omasta mielestäni säälittävää, mutta puolustukseksi sanottakoon, että yksin on ikävä syödä laatikoita, vedin kinkkukiusausta silloin sitten viikon. Perunamuusista taas en oikeen edes tykkää. Ja olen tosi huono tekemään ruskeaa kastiketta.

 

Enpä taida ihan kuutta haastaa, mutta jospa Sannalla ja Tainalla olisi paljon ylimääräistä aikaa.