Tuota, tuota. En ole maalannut noin kolmeen vuoteen. Se on sääli, mutta täällä Turussa minulla ei ole helppoa mahdollisuutta kiikuttaa maalauksia poltettavaksi.
Ajattelin silti fiilistellä hiukan ja laittaa kuvia joistain maalaamistani töistä, joista tykkään kovasti.

1325047.jpg

Tämä kissainen on nimeltään Antti. Se on yksi harvoista maalauksista, jotka olen jättänyt itselleni. Koska minä tykkään siitä kovasti.

1325046.jpg

Ja tämä kaveri on nimeltää Henri (joo joo, mun pehmoleluillakin on nimet, se on ihan normaalia kaikkien 20-vuotiaiden keskuudessa). Tämä on toinen kirjahyllyni pölynkerääjä. Kirja jäi tyhjäksi, koska etsin jotain kuolematonta lausetta siihen.

Antti ja Henri on aika vanhoja maalauksia. Mutta minulla ei ole täällä muita (kuvia toki on, fiilistelen joskus lisää).  Tai on yhet tuikkukipot. Katsotaan jos niistäkin joskus.