Olen nyt aloittanut tämän kirjoituksen ehkä joka päivä viimeisen viikon ajan. Kuvat eivät vieläkään ole löytäneet tietään koneelleni (olis Tallinnaa, Helsinkiä, korviksia, sisustusta, käsityötä, kirppislöytöjä, mökkeilyä, ehkä ennen Joulua saan tämän vyyhdin purettua), toisaalta eivät ne kuvat varmaan itsestään sammutettuun koneeseen osaa hypätä.

Joka päivä olen päättänyt, että nyt avaan koneen, sitten päädynkin kahville kavereiden kanssa, jumppaamaan, uimaan, tekemään lähes maanisesti käsitöitä ja muita näpertelyjä. Eilistä kirpparilöytöä on pakko hehkuttaa, joskin vanhoilla kuvilla. Ajankuluksi pistäydyin "kotikirppikselläni" Hervannassa (käykö siellä muuten kukaan muu?) josta nappasin juuri pöytää pystytelleen pojan parhaat myyntiartikkelit, eli kamalan kasan Kinder-ylläreitä 90-luvulta. Hippoja, kilppareita ja norsuja.

Krokotiilit saivan jäädä odottelemaan toista onnellista, kun opiskelijalta loppui käteinen kesken. :D Tuorettakin kuvaa tulossa toivottavasti joskus tässä.

Oltiin myös mökkeilemässä ja hei, en edes tuonut yhtään uusia legoja näpertelyyn, pari ideaa olis kyllä, joten tarvinnee uhata uudestaan sitä vintille kasvavaa villiviiniä (on muuten melko ällöä, kun se tunkee sieltä katon välistä). 

Uusi ruokia en ole kokkaillut (enpä juuri ole myöskään kokkaillut, kiitos tämän helteen, joka alkaa olla jopa minun sietokykyni rajoilla). Poltinkin itseni ekaa kertaa ikinä, kun oltiin mansikoita poimimassa. Nyt selästä lähtee ihoa kamalina laattoina (äärettömän tarpeellista tietoa).

Jee, olen päässyt tähän asti. Hyvä minä. :D