Jahas kaikkea sitä tulee luvattua.
Tämän kuukauden lupaukseni liittyy vaatteisiin. Minä lupaan, että tästä lähtien silitän joka ikisen vaatteen, kun se tulee pyykistä. Tämä on oikeasti aika v-maista. Minulla ei ole pesukonetta, ja siksi joudun varaamaan pesutupamme jättimäistä pesukonetta. Koska en halua olla ekoterroristi sen enempää kuin jo olen, en halua pestä vajaita koneellisia. Niinpä n. kerran kuussa minulla on ISO kasa vaatteita, liinavaatteita (tällä hetkellä myös verhot) ja pyyhkeitä pesukorissani ja pyykkipäivä on minulle oikeasti ohjelmanumero.
Lisäksi lupaan ihan oikeasti hankkia tässä kuussa uusia vaatteita. Tämäkin on iso askel, sillä minä vihaan vaatteiden ostamista. Ne ovat joko kalliita, rumia, sellaisia kuin kaikilla on, tehty Henkan Kambodzan tehtaalla, jne. Tämä lista on loputon. Niinpä jos ei ole pakko, en shoppaile ainakaan vaatteita. Lupaan täten ostaa sopivankokoisia housuja (=sellaisia, ettei ne lähde jalasta ilman, että avaa napit ja vetoketjun).

16 yötä ja lupaan, että ostan hipeiltä Camden Marketista sukkiksia, hameita, housuja ja kengät.
1341862.jpg
Fiilistelyä viime Englannin reissulta. Kengät <3

1341861.jpg
Albert <3