2111167.jpg

Tänään se sitten on alkanut, joululoma. Olen virallisesti jättänyt Turun taakseni loppuvuodeksi *ääretön tuuletus*. En aio hetkeen pohtia tenttejä, kandia tai mitään muutakaan. Poden vain jouluinnostusta ja matkakuumetta. Hassua, miten tämä joulun lähestyminen on latistanut matkakuumeen aika alas, olen silti innoissani tulevasta Saksan visiitistä.

Tämän päivän luukkusta kurkkaavat minun kämppikseni ja toivottavat hyvää joulunaikaa kaikille....

2152223.jpg
Tässäpä osa heistä... Eli 44 pehmoista ja pörröistä kaveriani... Osa on tosi vanhoja ja osa tosi uusia...

Koska nekin näin joulun alla pääsivät tuulettumaan, niin päätin ottaa muutaman foton... Ja kertoa muutamasta "tärkeimmästä" vähän enemmän...

2152224.jpg
Tässä on Mikko. Mikko on uskollinen halinalleni, joka on ollut minulla jostain ala-asteajoista lähtien... Se on melko kärsinyt kaikista haleista ja lohdutushetkistä. Se on kotoisin muistaakseni Tykkimäeltä jostain palloheitto-narunvedosta-arvasta tms.

2152225.jpg

Tämä tässä on Paavo, kavereille Pave. Kyllä hän on lehmä, eli hän on tyttö. Silti se on Pave. Pavella ja minulla on yhteistä taivalta takana kohta vuosi, tämä veijari kun löytyi paketista viime jouluna.

2152226.jpg

Kitty on yksi uusimmista pehmoistani. Tämä saapui luokseni laivatuliaisena, kiitos siitä Esalle. <3
Se on kaunein ja söpöin näkemäni Kitty-pehmo...

2152227.jpg
Tällä kaverille ei olekaan varsinaisesti nimeä. Sekin jo yli kymmenen vuotta vanha. Tämän sain veljeltä, kun olin sairaalassa 10-vuotiaana (veli siis 8). Sen tunnearvo on aivan valtava.

2152228.jpg
Halinallen olen saanut myös paketista muutama vuosi sitten, kiitos MouMou-tontulle siitä. Hän oli ainoa, joka ymmärsi melko suoran vihjailun, kun aina kuolasin Halinalleja lelukaupassa. Lisäksi vielä lempivärisenä eli vihreänä.

2152229.jpg
Viimeisenä muttei toki vähäisimpänä Linna, joka minulla on ollut noin 21 vuotta tai taitaa se jo olla täysi. Olen saanut tämän äidiltä ensimmäisenä syksynä/talvena... Minun piti saada tämäkin kuulemma joululahjaksi, mutta kun sairastuin ekaa kertaa ennen joulua, äiti joutui heltymään ja sain uuden lohduttajan. Todennäköisesti mikää sauma ei ole alkuperäinen, oikeasta väristä ei ole pienintäkään muistikuvaa. Tätä ei kukaan tai mikään voi ottaa minulta pois.

2152230.jpg
Lopuksi vähän huono kuva, mutta ainoa paikka, mistä sain melkein kaikki kaverit kuvaan, oli ylhäältä sängyltä. Melkein kaikkiin muistan jonkin tarinan, mutta osa on niin  vanhoja että en muista mistä ne ovat luokseni löytäneet.
Ihmiset, jotka useimmin minua ovat pehmoilla muistaneet ovat varmasti: Esa, isä, Mikko ja kaverit (MouMou, Eeva, Sanna, yms.). Kiitos teille.